Normalnie nie klikasz w pracy linków pod tytułem: „Gorąca laska daje się ostro sczyścić na oczach ludzi”, „Brudny ojczulek robi to, o czym myślicie” lub „Związana niegrzeczna dziewczynka wymyta do cna”, ale teraz ich treść jest bezpieczna.
Pornhub postawił witrynę z tysiącami filmików, w których ludzie myją ręce – bez żadnego podtekstu. Jedynie tytuły pozostały mocno „pornograficzne”, by przyciągnąć uwagę.
Wicedyrektor Corey Price powiedział, że jego firma stara się podnieść świadomość higieniczną ludzi w dobie choroby Covid-19. – Przez ostatnie tygodnie wszędzie trąbią o myciu rąk, więc pomyśleliśmy, że dodamy nieco pikanterii do tak nudnej czynności.
Pornhub nie przestaje zadziwiać swoimi działaniami marketingowymi. Podczas gdy większość stron dla dorosłych trzyma się starej, sprawdzinej strategii, właściciele najchętniej odwiedzanej strony porno udostępniają całemu światu za darmo swoje zasoby w wersji premium, wspierają finansowo swoje gwiazdy, którym spadły dochody w czasie kwarantanny lub tworzą edukacyjne i rozrywkowe serwisy.
Wpływy ze strony ScrubHub zostaną przeznaczone dwóm organizacjom charytatywnym, utworzonym po wybuchu epidemii: Invisible Hands z Nowego Jorku oraz Frontline Foods z LA. Strona powstała we współpracy z artystkami Ani Acopian i Suzy Shinn, które wcześniej stworzyły parodię serwisów randkowych Amazon Dating.
Wydaje się, że promocja mycia rąk jest istotna nie tylko dla higieny obywateli, ale również przy wchodzeniu na stronę matkę serwisu ScrubHub.